Xmas shopping (Sort of) (EVENING #11)

Transcripts of the Team Yolkfolk Evenings
User avatar
Adz.M
Team Yolkfolk
Team Yolkfolk
Posts: 2929
Joined: Tue Jan 16, 2007 7:43 am
Location: Cornwall, UK
Contact:

Xmas shopping (Sort of) (EVENING #11)

Postby Adz.M » Fri Jan 19, 2007 6:53 pm

[font="Arial"]Evening 11: - Xmas Shopping (Sort of)

[The gang enters mall]
[ADZ] gawd it's busy :O
[MAYBOY] loads of santa’s helpers making toys :O
[GREEN_DAY_GAL] can we go clothes shoppin :D
[ADZ] err, you wanna take her Nath?
[MAYBOY] well im buying a 2 piece :p
[ADZ] infact, who has a coin?
[GREEN_DAY_GAL] lol
[MAYBOY] i do :p
[ADZ] heads or tails?
[MAYBOY] tails ;)
[ADZ tosses coin]
[The coin lands on the floor, It’s tails]
[MAYBOY] damn :p
[ADZ] bye bye m8 :p
[MAYBOY] i wanted to go anyway :p
[ADZ] lol okies :laugh:
[MAYBOY] where we going first then :p
[GREEN_DAY_GAL] hehe, u pick ;) NO underwear stores! :laugh:
[MAYBOY] damn :p
[ADZ] no pawning either m8 ;)
[MAYBOY] lmao :laugh: kidding ;)
[GREEN_DAY_GAL] hmm :rolleyes:
[MAYBOY] lol well that worked :p
[ADZ] i remember what happened in the lake district when we went pawning ;)
[MAYBOY] lol didnt we have flashing undies or something? i remember something flashing :laugh:
[ADZ] it was underwear m8 :rolleyes:
[MAYBOY] oh yeah, anyway to the shops we go :p
[GREEN_DAY_GAL walks into nearest shop]
[MAYBOY] wow a lego store :p kidding :embarassed:
[MAYBOY looks around]
[ADZ] goth store........I'll pass me thinks :p
[GREEN_DAY_GAL] ooooooo, me staying :p
[ADZ] CD store over there ;)
[MAYBOY] me going in the shop with amanda ;)
[ADZ] what one?
[MAYBOY] we will find u near the CD's mate ;) i wanna get all gothed out lol :dizzy_rolleyes:
[ADZ] can i imagine you with black lipstick? lol
[MAYBOY] who me lol
[ADZ] i cant really :p
[MAYBOY] lol
[GREEN_DAY_GAL] lol
[MAYBOY] let me get my makeup mirror :p
[GREEN_DAY_GAL looks around]
[GREEN_DAY_GAL] oooo can i go hug santa? :D i wanna sit on his knee :p
[MAYBOY] yep yep :p
[GREEN_DAY_GAL] j/k
[ADZ] umm, you're not gonna tear off his beard are you and say he's a fake? lol
[GREEN_DAY_GAL] :oooo: oooo
[GREEN_DAY_GAL pulls SANTA’s beard]
[GREEN_DAY_GAL] it wont come off :confused: :shocked:
[ADZ] aah :umm:
[MAYBOY] quick run before he catches up with us! :shocked:
[Everyone does a runner]
[GREEN_DAY_GAL runs thru xmas tree]

[MAYBOY] quick, in the lift!
[MAYBOY calls the lift]
[ADZ] nice going amanda :rolleyes:
[GREEN_DAY_GAL] im not going in there! Seriously, i mean it! I h8 em!
[MAYBOY] kk lets take the stairs :p
[ADZ runs]
[ADZ] woah, slippery :v2_dizzy_crazy:
[ADZ] up…….u p :p
[MAYBOY] lol
[GREEN_DAY_GAL] …..in a bush :p
[MAYBOY] George Bush? :?
[ADZ] LMFAO
[MAYBOY] theres always a TV there in the way :p Bush make tellies :p oh never mind kk, lets carry on :p
[GREEN_DAY_GAL] george bush :p hahaha
[ADZ] george in a bush?
[MAYBOY] ill give u bush in a minute :p
[GREEN_DAY_GAL] i dont wanna bush! :p
[ADZ] c'mon he's gaining! :O
[SANTA storms through the mall as the gang speeds far away from him]
[GREEN_DAY_GAL runs into glass wall]
[GREEN_DAY_GAL] owww hu put tht there :dizzy_mad:
[MAYBOY] what a pain :( get it? ;) pain…..glass wall :laugh:
[ADZ] I get the joke m8 lol :v2_dizzy_rolleyes:
[GREEN_DAY_GAL] lol
[MAYBOY] glad someone does :p
[The gang runs along the mall and ends up out back]
[MAYBOY looks around]

[GREEN_DAY_GAL] ooo garbage :rolleyes:
[MAYBOY] ooooh theres some cheese here :p
[GREEN_DAY_GAL drags MAYBOY away from the bins]
[MAYBOY] might be going off but i could cut those bits off :p noooooooooooooo :p
[ADZ] oh bloody hell m8, thats sick! :v2_dizzy_sick:
[GREEN_DAY_GAL] Adam, help please :p
[MAYBOY] must have cheese! :p
[ADZ drags nath away from the bins]
[MAYBOY takes a quick nibble]

[GREEN_DAY_GAL] yuck :v2_dizzy_sick:
[ADZ] put it down m8! and take this polo
[MAYBOY puts the cheese down and takes polo and sucks it]
[ADZ] and don't spit out the polo when our backs are turned, lol :p :rolleyes:
[ADZ looks around]
[ADZ] whats that over there?
[MAYBOY] I quite enjoy this polo :)
[GREEN_DAY_GAL] i never did hug santa :(
[MAYBOY] hug me instead :p
[GREEN_DAY_GAL] not til u smell of polo :p
[ADZ] he wouldn't hug u now, u tried to take off his beard remember ? :p
[GREEN_DAY_GAL] plus, he'd luk better without it :p
[ADZ] shoul've gave him a razor, or pawn some underwear to get a razor :p
[MAYBOY] give him a short back and sides :p could use the razor on his sack and take all the presents :p
[GREEN_DAY_GAL] lmao!!!!!!!!!!!!!!!
[ADZ] hmm maybe, the presents are likely to be junk from ebay :laugh:
[GREEN_DAY_GAL] errr excuse me, mike came frm ebay!
[MAYBOY] nothing wrong with ebay mate :p
[ADZ] mike?
[MAYBOY] microphone
[GREEN_DAY_GAL] no, me bass ;)
[MAYBOY] ahhh :p
[GREEN_DAY_GAL] gerroff!
[MAYBOY licks e-string]
[GREEN_DAY_GAL] oi back off!! Don’t know where ur tongues been ;)
[MAYBOY] on the e string :p
[ADZ] that moldy cheese he found in the bins :rolleyes: and that polo
[MAYBOY] oh yeah lol, well polo will combat the cheese ;)
[ADZ] not like us with a psycho santa
[MAYBOY] hes coming! :v2_dizzy_scared:
[ADZ] RUN!
[MAYBOY hears michael jacksons "beat it " in the background as they run]
[GREEN_DAY_GAL] :rolleyes:
[ADZ] we'll get some CD's later m8 :p
[MAYBOY] kk :p better than "dont stop till u get enough" lol
[GREEN_DAY_GAL] lol!
[MAYBOY] anyway lets get away from this santa :p
[GREEN_DAY_GAL] well u wudnt :p
[ADZ] watch out, he's throwing candy canes! :shocked:
[GREEN_DAY_GAL catches one and eats it]
[ADZ] y'know :laugh: where thats been?
[GREEN_DAY_GAL pukes]
[SANTA slips in the puke]
[ADZ] *cough* nice thinking :rolleyes:
[GREEN_DAY_GAL] hahaha big bearded dude! he fell!!!!!! :v2_dizzy_clapping:
[MAYBOY nicks rest of candy while hes on the floor]
[MAYBOY] can suck these later lol
[GREEN_DAY_GAL] lmao
[ADZ] i really do worry about u lot sometimes lol :p
[MAYBOY] all in your mind mate ;)
[GREEN_DAY_GAL] we have a habit of sucking things ;)
[ADZ] like malteasers? ;)
[MAYBOY] and...straws :p
[ADZ] im gettin another deja vu now :shocked:
[GREEN_DAY_GAL] ahh wheres andy lol, wasn’t he here, ahead of us? :confused:
[MAYBOY] he hasnt slept all through this :p
[ADZ] maybe watching over us like a gremlin ;)
[MAYBOY] he could be in santa's sack :p
[ADZ] no the sack is full of ebay…...things ;)
[MAYBOY] oh yeah, soz the excitement got to me :laugh:
[ADZ] :rolleyes: he'd show a sign and save us
[A light shines at the CD store]
[ADZ] oooook
[MAYBOY looks]
[everyone runs over there]

[ADZ] well, here we are :say_yes:
[MAYBOY] Andy’s under that pile of CD's :shocked: how do we get to him?
[ADZ] we need music
[GREEN_DAY_GAL plays Green Day aloud and blows the CDs off DIZZY]
[DIZZY] *phew* thanx peeps :)
[MAYBOY] np mate :)
[GREEN_DAY_GAL goes on the phone demanding to be picked up]
[everyone exits the mall]

[MAYBOY] oh hang on let me get some free music before we leave :p
[GREEN_DAY_GAL] i want some flowers and pyjamas :p
[ADZ & MAYBOY runs back]
[ADZ returns with t.A.T.u’s Dangerous & Moving album]
[ADZ] k, ready :v2_dizzy_wink2:
[MAYBOY] we all picked up what we want :)
[ADZ] I was gonna check out that PS2 place :(
[MAYBOY] I might buy amanda a whole new wardrobe :p not the clothes just the wardrobe :p …………kidding ;) anyhoo right lets leave then :p
[DIZZY] indeed :)
[The bus drives off without them]
[ADZ] bugger :v2_dizzy_mad:
[GREEN_DAY_GAL] HEY!
[DIZZY] looks like we’re walking :confused:
[everyone walks off]

END[/font]

[color="Blue"]PLEASE FEEL FREE TO POST COMMENTS ON THIS EVENING v[/color]

cron